Šakių r. Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras, Pušyno g. 8, Lekėčiai, LT-71225, Šakių r. sav., el.paštas: rastine@lekeciai.sakiai.lm.lt,  tel. 8-668-77698

Patyčių dėžutė

Vienybėje - galybė! 

Pagalba mokiniams ir jų tėvams/ globėjams

Pagalbos vaikui specialistai teikia pagalbą mokiniams, konsultuoja mokinių tėvus/ globėjus.

  1. Specialioji pedagogė Raselė Dumskienė

el.p. rasele.dumskiene@gmail.com

Individualios konsultacijos ir metodinės pagalbos teikimas tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko ugdymo(- si) klausimais pirmadieniais, antradieniais ir ketvirtadieniais 15.00- 17.00 val.

  1. Bibliotekininkė Vilija Puodžiukaitienė

el.p. vpuodziukaitiene@gmail.com

Mokyklos bibliotekoje būna trečiadieniais 11.00- 14.00 val.

  1. Mokytojo padėjėja Gintarė Pocevičienė

     Tel. 868974432, messenger .

     Konsultuoja trečiadieniais 9.00- 18.00 val.

  1. Visuomenės sveikatos specialistė Kristina Damijonaitienė

el.p. kristina.puskunigyte@gmail.com

Trečiadieniais ir penktadieniais 8.00- 16.00 val. nuotoliniu būdu konsultuoja psichologinės sveikatos, fizinio aktyvumo klausimais. Teikia rekomendacijas tėvams: kaip sukurti saugią mokymosi aplinką, pataria darbo ir poilsio režimo klausimais.

  1. Logopedė Judita Pėžaitė

el.p. judita1991@gmail.com

Konsultuoja ketvirtadieniais ir penktadieniais 10.00- 14.00 val.

  1. Socialinė pedagogė Loreta Martynaitienė

el.p. maloreta1@gmail.com , tel.8 69871564

Konsultuoja trečiadieniais ir ketvirtadieniais 12.00- 16.00 val.

Visiems pagalbos vaikui specialistams galima rašyti e.laiškus, naudojantis mokyklos elektroniniu dienynu manodienynas.lt

Moksleivio atmintinė dėl pasikeitusių ugdymo sąlygų 2020 – 2021 m.m.

  1. Namuose matuokitės temperatūrą (mokykloje kūno temperatūra nematuojama), stebėkite savo sveikatą, nes į mokyklą draudžiama atvykti, jei pasireiškia karščiavimas (37,3 °C ir daugiau) ar ūmių viršutinių kvėpavimo takų ligų, kitų užkrečiamųjų ligų požymiai (pvz., sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.).
  2. Į mokyklą draudžiama atvykti asmenims, kuriems privaloma izoliacija.
  3. Atvykstantys mokykliniais autobusais moksleiviai turi sėdėti saugiu atstumu vienas nuo kito ir nuo vairuotojo, visiems privaloma dėvėti kaukes, išskyrus atvejus, kai to daryti negalima dėl sveikatos būklės.
  4. Vykstantieji maršrutiniu autobusu turi taip pat laikytis saugumo reikalavimų, dėvėti apsaugines kaukes.
  5. Mokykloje būtina laikytis asmens higienos taisyklių - dažnai ir taisyklingai plauti bei dezinfekuoti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.
  6. Vienos klasės mokiniams pamokos organizuojamos toje pačioje mokymo patalpoje – klasėje ( išskyrus informacines technologijas, fizinį ugdymą, technologijas, dorinį ugdymą, dailę, muziką, neformalųjį švietimą - būrelius).
  7. Mokinių viršutiniai drabužiai laikomi klasėse ant kabyklų. Fizinio ugdymo pamokoms merginos persirengia klasėje, vaikinai sporto salėje paruoštoje erdvėje.
  8. Pertraukų metu mokiniai būna tik savo klasėse arba lauke, apribojant kontaktus su kitų klasių mokiniais, išlaikant saugų bendravimo atstumą. Nesibūriuojama mokyklos koridoriuose.
  9. Skirtingoms klasėms priskiriami skirtingi įėjimai ir išėjimai į/iš mokyklos:
  • ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupės, pradinio ugdymo klasės – įėjimas iš aikštyno pusės.
  • 5 – 10 klasės – paradinis įėjimas.
  1. Naudojimasis tualetais:
  • Priešmokyklinio ugdymo, 1-4 klasės mokiniai naudojasi tik pirmo aukšto tualetais prie darželio.
  • 5 – 10 klasių merginos naudojasi tik tualetu antrame aukšte.
  • 5 – 10 klasių vaikinai naudojasi tik tualetais persirengimo kambariuose prie sporto salės.
  1. Valgymo pertraukos:
  • Po 3 pamokų mokyklos valgykloje valgo tik priešmokyklinio ugdymo, 1- 5 klasių mokiniai visada tik prie savo klasės pažymėtų stalų.
  • Po 4 pamokų mokyklos valgykloje valgo tik 6 – 10 klasių mokiniai visada tik prie savo klasės pažymėtų stalų.

PATVIRTINTA
Lekėčių mokyklos-daugiafunkcio centro
direktoriaus 2020 m. rugpjūčio 31 d.
įsakymu Nr. V1-48

UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMAS LEKĖČIŲ MOKYKLOJE-DAUGIAFUNKCIAME CENTRE
2020–2021 MOKSLO METAIS, ESANT EPIDEMIOLOGINEI SITUACIJAI

Ugdymo procesas Lekėčių mokykloje-daugiafunkciame centre organizuojamas atsižvelgiant į epidemiologinę situaciją ir Sveikatos apsaugos ministerijos patvirtintus reikalavimus. Mokykloje-daugiafunkciame centre maksimaliai laikomasi numatytų saugos priemonių, ribojami mokyklos bendruomenės kontaktai, laikomasi saugaus atstumo.

I. MOKYMOSI VIETA

1. 2020-2021 mokslo metais kiekvienai mokinių klasei paskirta konkreti klasė, kurioje vyksta pamokos. 1 kl. mokiniai mokosi 1 kl. kabinete, 2 -3 kl. mokiniai mokosi 2-3 kl. kabinete, 3 kl mokiniams ne jungtinės pamokos vyksta 2-3 kl. kabinete, 2 kl. mokiniams ne jungtinės pamokos vyksta skaitykloje, 4 kl. mokiniai mokosi 4 kl. kabinete, 5 kl. mokiniai mokosi 5 kl. kabinete, 6 kl. mokiniai mokosi 6 kl. kabinete, 7 kl. mokiniai mokosi 7 kl. kabinete, 8 kl. mokiniai mokosi 8 kl. kabinete, 7-8 kl. jungtinės pamokos vyksta 8 kl. kabinete, 9 kl. mokiniai mokosi 9 kl. kabinete, 10 kl. mokiniai mokosi 10 kl. kabinete. Mokiniai nevaikšto į kitus kabinetus, dalykų mokytojai ateina į klasės kabinetą.
2. Specializuotuose kabinetuose vyksta tik technologijų, informacinių technologijų ir fizinio ugdymo pamokos.
3. Mokiniai viršutinius drabužius kabina klasėse.

II.MOKINIŲ SRAUTŲ JUDĖJIMAS MOKYKLOJE

4. Mokykloje yra numatyti skirtingi įėjimai ir išėjimai skirtingų grupių ir klasių mokiniams: ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupių ugdytiniai ir 1-4 kl. mokiniai įeina pro įėjimą iš aikštyno pusės, 5-10 kl. mokiniai įeiną pro pagrindinį įėjimą.
5. Naudojimasis tualetais: Mišrios ugdymo grupės ir 1-4 kl. mokiniai naudojasi 1 aukšto tualetais. 5-10 kl. merginos naudojasi antro aukšto tualetais, 5-10 kl. vaikinai naudojasi persirengimo kambarių tualetais prie sporto salės.

III.UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMO YPATUMAI

6. Ugdymo programoms įgyvendinti skirta tiek pamokų, kiek numatyta pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendruosiuose planuose;
7. Pagal galimybes organizuojama po dvi to paties dalyko pamokas iš eilės;
8. Lauke organizuojamos įvairių dalykų pamokos, jeigu leidžia dalyko turinio ypatumai ir mokyklos aplinka, oro temperatūros sąlygos;
9. Mokiniams reikalingą švietimo ir mokymosi pagalbą teikia specialistai: socialinė pedagogė, specialioji pedagogė, mokytojo padėjėja, logopedė, bibliotekininkė.

IV.MOKINIŲ MAITINIMAS

10. Mokinių maitinimas organizuojamas mokyklos valgykloje. Skirtos atskiros erdvės skirtingų klasių mokiniams maitinti. Valgymo grafikas: 8.45 val. valgo mišri ikimokyklinio-priešmokyklinio ugdymo grupė, 9 val. valgo pirma ikimokyklinio ugdymo grupė, 9.15 val. valgo antra ikimokyklinio ugdymo grupė. 10.35 val. pietauja 1-4 kl. mokiniai, 11.45 val. pietauja 5-10 kl. mokiniai.
11. Mokyklos valgykloje kartu prie to paties stalo pietauja tik tos pačios klasės mokiniai. Tuo pat metu valgykloje valgo tų klasių mokiniai, kurie naudojasi bendra koridoriaus erdve;
12. Mokyklos valgykloje sudarytos saugios sąlygos pasinaudoti stalo įrankiais, kiekvienos klasės įrankiai sudėti į atskirus stalo įrankių laikiklius.
13. Maistas, atsineštas iš namų, valgomas klasėje laikantis higienos taisyklių arba mokyklos valgykloje, pietaujant tos klasės mokiniams;
14. Mokyklos valgykloje užtikrintos tinkamos sąlygos darbuotojų ir mokinių rankų higienai: praustuvėse tiekiamas šiltas ir šaltas vanduo, prie praustuvių patiekiama skysto muilo, vienkartinės priemonės rankoms nusišluostyti/džiovinti.

V.MOKINIŲ VEŽIOJIMAS

15. Mokiniai mokykliniame autobuse turi sėdėti saugiu atstumu vienas nuo kito ir vairuotojo;
16. Mokiniai, važiuojantys į/ar iš mokyklos mokykliniu autobusu, dėvi kaukes, išskyrus mokinius, kuriems dėl kaukės dėvėjimo gali pablogėti sveikata, arba kurie serga lėtinėmis ligomis, dėl kurių kaukės dėvėti neįmanoma;
17. Mokyklinio autobuso rankenos, kėdžių atlošai ir kiti dažniausiai liečiami paviršiai dezinfekuojami kas kartą prieš įlaipinant kitą vežamų mokinių grupę;
18. Mokiniai, važiuojantys į miestą maršrutiniu transportu, privalo laikytis bendrųjų saugos reikalavimų, taikomų keleiviams.

Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras dalyvauja projekte "„KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001.

 Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

Projekto tikslas:

 Pagerinti 5 - 8 klasių mokinių mokymosi pasiekimus ir asmeninę pažangą.

Projekto uždaviniai:

 Plėtoti mokinių savirealizacijos galimybes, kuriant mokymąsi skatinančią aplinką ir įvairinant edukacines erdves.

Stebėti mokinių asmeninę pažangą ir teikti mokymosi pagalbą, kad kiekvienas mokinys pagal savo galimybes patirtų mokymosi sėkmę.

 Lekėčių mokyklos - daugiafunkcio centro veiklos tobulinimosi planas 2020-2021 m.m-2021-2022 m.m

 

 

Ketvirtasis „Reflectus ilgalaikės mokymosi  programos“ seminaras

 Balandžio 28 dieną Lekėčių mokykloje – DC vyko ketvirtasis (jau paskutinis) „Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras „Duomenimis grįstų pokyčių inicijavimas ir įgyvendinimas klasės ir mokyklos lygmenyje“. Seminarą vedė profesorius Remigijus Bubnys.

 Pirmoje seminaro dalyje kartu su lektoriumi gilinomės į mūsų sukauptas patirtis taikant reflektyvaus mokymo(si) principus bei aptarėme per šį laikotarpį iškilusias problemas. Išaiškėjo, kad aktualiausia problema – mokinių įsitraukimas ir motyvacija reflektuoti, taigi antroje seminaro dalyje ir vyko šio atvejo analizė bei aptarimas.

 Seminaras baigėsi SSGG analize, įsivertinimo užduoties aptarimu. Atsisveikindamas lektorius Remigijus Bubnys pasidžiaugė mūsų kolektyvo darna, aktyvumu, domėjimusi naujovėmis ir noru tobulėti. Dėkojame profesoriui už naudingą seminarą.

Seminarai baigėsi, tačiau pradėtas darbas bus tęsiamas toliau.

Mokyklos informacija

Nuotolinė mokymosi diena „Velykos. Gamtos atbudimas“

 Tęsiant projekto „Kokybės krepšelis“ veiklas, balandžio 2 dieną  mokykloje organizavome nuotolinę mokymosi dieną. Kiekvienas mokytojas iš savo mokomojo dalyko sugalvojo užduotis  tema „Velykos. Gamtos atbudimas“.

 Moksleiviai rinko informaciją apie Velykų papročius ir tradicijas Lietuvoje ir kitose pasaulio šalyse bei pristatė, kaip švenčiamos Velykos jų namuose. Rašė sveikinimus, eilėraščius įvairiomis kalbomis, piešė iliustracijas  apie Velykas bei atbundančią gamtą. Nagrinėjo simetriją kiaušinių marginimo ornamentuose bei piešė ornamentus naudodami geometrines figūras. Aiškino senuosius Velykinius (priešvelykinius) prietarus bei gamtos ženklus. Mokėsi žaisti velykinius žaidimus. Fiksavo nuotraukose pavasario ženklus bei įrašinėjo atbundančios gamtos garsus. Ieškojo informacijos kuo skiriasi velykinė boba nuo Velykų bobutės. Natūraliomis priemonėmis margino kiaušinius bei stebėjo vandens fizikines savybes jiems verdant.

 Vaikai patys rinkosi užduotis bei jų atlikimo formas, būdus, atsižvelgdami į savo poreikius ir individualius gebėjimus bei įgytas žinias.

Mokyklos informacija

Projekto naujienos

   2020-2021 mokslo metais mūsų mokykloje – daugiafunkciame centre vykdomas projektas „Kokybės krepšelis“, skirtas mokinių pasiekimams gerinti.

  Nuo projekto vykdymo pradžios mokyklos mokytojai ir mokiniai galėjo naudotis projekto teikiamomis galimybėmis:

  1. Mokyklos mokytojai dalyvauja mokymuose pagal ilgalaikę 40 val. kvalifikacijos tobulinimosi programą „Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas klasėje“. Jau išklausyti 3 seminarai bei atliktos namų darbų užduotys. Įsigytas ir įdiegtas refleksijai ir įsivertinimui skirtas įrankis. Reflectus sistema (internetinė Reflectus platforma, mobilioji programėlė moksleiviams) naudojama ugdymo procese individualios moksleivio pažangos vertinimui.
  2. Mokykloje įkurta išmanioji klasė: įsigytas interaktyvus ekranas SMART MX, nešiojamas kompiuteris, mokyklinių baldų komplektas ir kitos priemonės. Mokytojai dalyvavo skaitmeninei kompetencijai tobulinti skirtuose mokymuose „Darbas su interaktyviomis mokymo priemonėmis“.
  3. Buvo organizuojamos virtualios mokomųjų dalykų konsultacijos skirtingų gebėjimų mokiniams. Taip pat organizuotos nuotolinio mokymosi dienos „Virtuali mokykla“ – mokymosi galimybėms išplėsti, ugdyti mokinių savarankiškumą, kūrybiškumą.

Mokyklos informacija

Trečiasis „ Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras

   Kovo 9 dieną įvyko jau trečiasis „ Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras „Darbas su refleksijų duomenimis: problemų identifikavimas ir jų sprendimų strategijų išgryninimas“. Seminarą vedė Gabrielė Rimkutė – Reflectus lektorė, konsultantė, mokymų koordinatorė.

  Pirmoje seminaro dalyje Lekėčių mokyklos – D C pedagogai pasidalino patirtimi, kaip sekasi naudotis REFLECTUS programėle, su lektore aptarė iškilusias problemas. Vėliau grupėse vyko praktinis darbas – duomenų analizė, po to bendras aptarimas.

   Antroje seminaro dalyje – konkrečių mokinių refleksijų analizė grupėse, bendras aptarimas ir grįžtamasis ryšys.

   Seminaras neprailgo ir buvo labai naudingas. Dėkingi lektorei Gabrielei Rimkutei už nuoširdumą, motyvaciją ir suteiktas žinias. Laukiame kito – jau paskutinio- seminaro.

Mokyklos informacija

Nuotolinės mokymosi dienos „Virtuali mokykla“ - skirtos Vasario 16-ajai

  Tęsiant projekto „Kokybės krepšelis“ veiklas, vasario 12 dieną  mokiniai pasirinktinai vykdė  įvairias projektines veiklas: „ Pusryčiai Lietuvai ", „ Dainuoju Lietuvai" ir „ Sportuoju Lietuvai”, skirtas Vasario 16-ajai  paminėti. Vaikai patys rinkosi atlikimo formas, būdus, atsižvelgdami į individualius gebėjimus bei patirtį.

  Vasario 16-ąją pasitinkame aktyvūs ir šventiškai nusiteikę.

  Jeigu norite pasižiūrėti  mokinių veiklas, tai galite padaryti Lekėčių mokyklos-daugiafunkcio centro Facebook paskyroje,

  arba paspaudę ant šios nuorodosProjektinės veiklos, skirtos Vasario 16-ajai.  

Mokyklos informacija

Antrasis „ Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras

  Vasario 12 dieną Lekėčių mokyklos – daugiafunkcio centro pedagogai dalyvavo jau antrame „Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminare „Refleksijos ir jos svarbos išgyvenimas: ko ir kaip paklausti?“. Seminarą vedė Gytis Valatka – istorijos, pilietiškumo, filosofijos, lauko mokytojas, soc. pedagogas.

 Pradžioje seminaro buvo aptartas refleksijos patyrimas ir moderatoriaus vaidmuo, vėliau mokomasi individualaus klausimyno išgryninimo, atliekamos įdomios ir nuotaikingos užduotys. Po pertraukos – savarankiškos užduoties refleksija grupelėse bei duomenų grupavimas ir reikšmių priskyrimas.

  Sužinota tikrai daug. Lektorius dalinosi savo asmenine patirtimi, komentavo skaidres, atsakė į mokytojams kilusius klausimus ir uždavė namų darbus, kuriuos reikės padaryti iki kito seminaro. Lauksime kito susitikimo.

Mokyklos informacija

Profesinio tobulinimo programa "Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendimas mokykloje"
   
 Lekėčių mokyklos-daugiafunkcio centro  mokytojai pradėjo ilgalaikę 40 akad. val. profesinio tobulinimo programą "Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendimas mokykloje". Programos tikslas - atrasti sau tinkamas sistemingo reflektyvaus mokymo(si) praktikas ir pradėti jas naudoti savo kasdieniame darbe.
Pirmame seminare susipažinome su ugdymosi proceso kasdieninės ir etapinės refleksijos svarba ir nauda, išgryninome tipus, aptarėme refleksijos metodus, dalijomės patirtimi, analizavome atvejus.
Seminarą vedė Julija Ladygienė - mokytoja, švietimo konsultantė, lektorė, tyrėja ir kūrėja. Moderniosios mokyklos “Forvardas” vadovė.
  Mokyklos inf.

Vėl mokomės

    Vykdydami projekto „Kokybės krepšelis“ reikalavimus, gruodžio 7 dieną Lekėčių mokyklos - daugiafunkcio centro pedagogai susirinko į mokymus. Kadangi baigiama įrengti išmanioji klasė, buvo labai naudinga išklausyti UAB „Biznio mašinų kompanijos“ organizuojamus kvalifikacijos tobulinimo mokymus „Darbas su interaktyviosiomis mokymo priemonėmis“. Lektorius Andrius Manzurovas labai suprantamai pademonstravo darbo su ekranu pradžiamokslį, atsakė į kilusius klausimus, mokytojai darbą ekrane išbandė praktiškai.

  Labai džiugu, kad atsirado galimybė ateityje dirbti naujoviškiau. Tai naudinga ir mokytojams, ir, svarbiausia, įdomu mokiniams. Laikas mokantis neprailgo. Lektorius atsisveikindamas paliko savo kontaktus, kad, iškilus problemoms ar atsiradus neaiškumų, būtų galima bet kada susisiekti.

Mokyklos informacija

Startuoja REFLECTUS 

Šiais mokslo metais mūsų mokykloje–daugiafunkciame centre pradedamas įgyvendinti projektas „Kokybės krepšelis“. Tai tikslinė valstybės dotacija, suteikiama išimtinai mokinių pasiekimams gerinti.  Lėšos skiriamos mokinių konsultacijoms, kitai mokymosi pagalbai, ugdymo aplinkai, tiriamajai ir kūrybinei mokinių veiklai organizuoti, mokytojų kvalifikacijai tobulinti ir kt.

  Gaunančioms kokybės krepšelį mokykloms su projekto konsultantų pagalba 2 metams sudaromas mokyklų veiklos tobulinimo planas, kuriame numatyta, ką ir kaip gerinti, o po to tam yra skiriamos lėšos.

  Mūsų mokyklos veiklos tobulinimo plano tikslas - pagerinti mokinių mokymosi pasiekimus ir asmeninę pažangą. Tikslui įgyvendinti numatėme šiuos uždavinius: 1) plėtoti mokinių savirealizacijos galimybes, kuriant mokymąsi skatinančią aplinką ir įvairinant edukacines erdves; 2) stebėti  mokinių asmeninę pažangą ir teikti mokymosi pagalbą, kad kiekvienas mokinys pagal savo galimybes patirtų mokymosi sėkmę.

 Spalio 13 dieną mokykloje vyko mokymai mokytojams, kaip dirbti su Reflectus programa. Mokymus vedė Kristina Foktienė.

 Reflectus programa - visapusiškas vaiko pažangos matavimas skaitmenizuotų mokinio refleksijų pagalba. Ji padės mokytojams kurti klausimynus bei sistemingai analizuoti refleksijų duomenis bei laiku padėti mokiniams. Mokiniai sistemingai naudodami refleksijų duomenis atras  savo stipriąsias puses, atpažins tobulintinas sritis ir mokymuisi didžiausią įtaką darančius veiksnius.

Mokyklos informacija

Nuoroda

Reflectus baneris 500

1809l

KK projekto logo

Go to top