Šakių r. Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras, Pušyno g. 8, Lekėčiai, LT-71225, Šakių r. sav., el.paštas: rastine@lekeciai.sakiai.lm.lt, tel. 8-668-77698
Vienybėje - galybė!
Pagalba mokiniams ir jų tėvams/ globėjams
Pagalbos vaikui specialistai teikia pagalbą mokiniams, konsultuoja mokinių tėvus/ globėjus.
el.p. rasele.dumskiene@gmail.com
Individualios konsultacijos ir metodinės pagalbos teikimas tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko ugdymo(- si) klausimais pirmadieniais, antradieniais ir ketvirtadieniais 15.00- 17.00 val.
el.p. vpuodziukaitiene@gmail.com
Mokyklos bibliotekoje būna trečiadieniais 11.00- 14.00 val.
Tel. 868974432, messenger .
Konsultuoja trečiadieniais 9.00- 18.00 val.
el.p. kristina.puskunigyte@gmail.com
Trečiadieniais ir penktadieniais 8.00- 16.00 val. nuotoliniu būdu konsultuoja psichologinės sveikatos, fizinio aktyvumo klausimais. Teikia rekomendacijas tėvams: kaip sukurti saugią mokymosi aplinką, pataria darbo ir poilsio režimo klausimais.
el.p. judita1991@gmail.com
Konsultuoja ketvirtadieniais ir penktadieniais 10.00- 14.00 val.
el.p. maloreta1@gmail.com , tel.8 69871564
Konsultuoja trečiadieniais ir ketvirtadieniais 12.00- 16.00 val.
Visiems pagalbos vaikui specialistams galima rašyti e.laiškus, naudojantis mokyklos elektroniniu dienynu manodienynas.lt
Moksleivio atmintinė dėl pasikeitusių ugdymo sąlygų 2020 – 2021 m.m.
PATVIRTINTA
Lekėčių mokyklos-daugiafunkcio centro
direktoriaus 2020 m. rugpjūčio 31 d.
įsakymu Nr. V1-48
UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMAS LEKĖČIŲ MOKYKLOJE-DAUGIAFUNKCIAME CENTRE
2020–2021 MOKSLO METAIS, ESANT EPIDEMIOLOGINEI SITUACIJAI
Ugdymo procesas Lekėčių mokykloje-daugiafunkciame centre organizuojamas atsižvelgiant į epidemiologinę situaciją ir Sveikatos apsaugos ministerijos patvirtintus reikalavimus. Mokykloje-daugiafunkciame centre maksimaliai laikomasi numatytų saugos priemonių, ribojami mokyklos bendruomenės kontaktai, laikomasi saugaus atstumo.
I. MOKYMOSI VIETA
1. 2020-2021 mokslo metais kiekvienai mokinių klasei paskirta konkreti klasė, kurioje vyksta pamokos. 1 kl. mokiniai mokosi 1 kl. kabinete, 2 -3 kl. mokiniai mokosi 2-3 kl. kabinete, 3 kl mokiniams ne jungtinės pamokos vyksta 2-3 kl. kabinete, 2 kl. mokiniams ne jungtinės pamokos vyksta skaitykloje, 4 kl. mokiniai mokosi 4 kl. kabinete, 5 kl. mokiniai mokosi 5 kl. kabinete, 6 kl. mokiniai mokosi 6 kl. kabinete, 7 kl. mokiniai mokosi 7 kl. kabinete, 8 kl. mokiniai mokosi 8 kl. kabinete, 7-8 kl. jungtinės pamokos vyksta 8 kl. kabinete, 9 kl. mokiniai mokosi 9 kl. kabinete, 10 kl. mokiniai mokosi 10 kl. kabinete. Mokiniai nevaikšto į kitus kabinetus, dalykų mokytojai ateina į klasės kabinetą.
2. Specializuotuose kabinetuose vyksta tik technologijų, informacinių technologijų ir fizinio ugdymo pamokos.
3. Mokiniai viršutinius drabužius kabina klasėse.
II.MOKINIŲ SRAUTŲ JUDĖJIMAS MOKYKLOJE
4. Mokykloje yra numatyti skirtingi įėjimai ir išėjimai skirtingų grupių ir klasių mokiniams: ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupių ugdytiniai ir 1-4 kl. mokiniai įeina pro įėjimą iš aikštyno pusės, 5-10 kl. mokiniai įeiną pro pagrindinį įėjimą.
5. Naudojimasis tualetais: Mišrios ugdymo grupės ir 1-4 kl. mokiniai naudojasi 1 aukšto tualetais. 5-10 kl. merginos naudojasi antro aukšto tualetais, 5-10 kl. vaikinai naudojasi persirengimo kambarių tualetais prie sporto salės.
III.UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMO YPATUMAI
6. Ugdymo programoms įgyvendinti skirta tiek pamokų, kiek numatyta pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendruosiuose planuose;
7. Pagal galimybes organizuojama po dvi to paties dalyko pamokas iš eilės;
8. Lauke organizuojamos įvairių dalykų pamokos, jeigu leidžia dalyko turinio ypatumai ir mokyklos aplinka, oro temperatūros sąlygos;
9. Mokiniams reikalingą švietimo ir mokymosi pagalbą teikia specialistai: socialinė pedagogė, specialioji pedagogė, mokytojo padėjėja, logopedė, bibliotekininkė.
IV.MOKINIŲ MAITINIMAS
10. Mokinių maitinimas organizuojamas mokyklos valgykloje. Skirtos atskiros erdvės skirtingų klasių mokiniams maitinti. Valgymo grafikas: 8.45 val. valgo mišri ikimokyklinio-priešmokyklinio ugdymo grupė, 9 val. valgo pirma ikimokyklinio ugdymo grupė, 9.15 val. valgo antra ikimokyklinio ugdymo grupė. 10.35 val. pietauja 1-4 kl. mokiniai, 11.45 val. pietauja 5-10 kl. mokiniai.
11. Mokyklos valgykloje kartu prie to paties stalo pietauja tik tos pačios klasės mokiniai. Tuo pat metu valgykloje valgo tų klasių mokiniai, kurie naudojasi bendra koridoriaus erdve;
12. Mokyklos valgykloje sudarytos saugios sąlygos pasinaudoti stalo įrankiais, kiekvienos klasės įrankiai sudėti į atskirus stalo įrankių laikiklius.
13. Maistas, atsineštas iš namų, valgomas klasėje laikantis higienos taisyklių arba mokyklos valgykloje, pietaujant tos klasės mokiniams;
14. Mokyklos valgykloje užtikrintos tinkamos sąlygos darbuotojų ir mokinių rankų higienai: praustuvėse tiekiamas šiltas ir šaltas vanduo, prie praustuvių patiekiama skysto muilo, vienkartinės priemonės rankoms nusišluostyti/džiovinti.
V.MOKINIŲ VEŽIOJIMAS
15. Mokiniai mokykliniame autobuse turi sėdėti saugiu atstumu vienas nuo kito ir vairuotojo;
16. Mokiniai, važiuojantys į/ar iš mokyklos mokykliniu autobusu, dėvi kaukes, išskyrus mokinius, kuriems dėl kaukės dėvėjimo gali pablogėti sveikata, arba kurie serga lėtinėmis ligomis, dėl kurių kaukės dėvėti neįmanoma;
17. Mokyklinio autobuso rankenos, kėdžių atlošai ir kiti dažniausiai liečiami paviršiai dezinfekuojami kas kartą prieš įlaipinant kitą vežamų mokinių grupę;
18. Mokiniai, važiuojantys į miestą maršrutiniu transportu, privalo laikytis bendrųjų saugos reikalavimų, taikomų keleiviams.
09.2.1-ESFA-K- 728-01-0051 - Integruotų matematikos ir gamtos mokslų užduočių 8 klasėms kūrimo ir taikymo metodika.
Projektas vyko 2018-2019 metais. Dalyvavo 4 Lietuvos mokyklos.
Projektas „ 8 klasių mokinių matematikos gebėjimų ugdymas taikant integruotas užduotis“
Nuo 2018-ųjų metų sausio iki 2019 metų balandžio mėnesio mūsų mokyklos matematikos, biologijos, fizikos ir chemijos mokytojai dalyvauja europiniame projekte ,,8 klasių mokinių matematikos gebėjimų ugdymas taikant integruotas užduotis“. Pagrindinis projekto tikslas - pagerinti 8 klasių mokinių matematikos pasiekimus, taikant gamtos, matematikos mokslų integruotą mokymą. Be mūsų mokyklos projekte dar dalyvauja Kauno Ugnės Karvelis gimnazija, Kauno rajono Ežerėlio pagrindinė mokykla ir Biržų rajono Vabalninko Balio Sruogos gimnazija.
Projekto pradžioje išklausėme ir praktiškai mokėmės, kaip kurti matematikos ir gamtos mokslų integruoto mokymo metodiką, kaip kurti verslumo modulį. Lankėmės VU gyvybės mokslų centre, bendravome su mokslininkų komanda, kuri demonstravo praktinius užsiėmimus, kuriuos būtų galima pritaikyti mokyklose.
Rugsėjo - gruodžio mėnesiais, vadovaujami matematikės docentės V.Sičiūnienės, kūrėme matematikos ir gamtos mokslų integruotas užduotis, jų vertinimo instrukcijas. Dar laukia didžiausias darbas - viso užduočių banko sprendimas, taisymas, vertinimas ir aptarimas.
Tikimės ir siekiame, kad projekto metu mokytojų komandos sukurtas realaus gyvenimo integruotos matematikos ir gamtos mokslų turinio užduotis mokiniai ne tik suprastų, bet ir išmoktų mąstyti.
Biologijos mokytoja Laima Petrauskienė
Projektas „8 klasių mokinių matematikos gebėjimų ugdymas taikant integruotas užduotis“
2017 12 11 – 2019 04 11 mūsų mokykla dalyvauja iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte „8 klasių mokinių matematikos gebėjimų ugdymas taikant integruotas užduotis“.
Projekte tobulinančios savo veiklą mokyklos - Kauno rajono Ežerėlio pagrindinė mokykla, Šakių rajono Lekėčių mokykla - daugiafunkcis centras ir Biržų rajono Vabalninko Balio Sruogos gimnazija. Projektą inicijuojanti ir konsultuojanti mokykla - Kauno rajono Akademijos Ugnės Karvelis gimnazija, perteikianti savo pedagogų sukauptą patirtį matematikos ir gamtos mokslų ugdymo srityse. Veikloje dalyvauja mokyklų komandos – matematikos bei gamtos mokslų (biologijos, fizikos, chemijos) mokytojai.
Projektu "8 klasių mokinių matematikos gebėjimų ugdymas taikant integruotas užduotis" siekiama skatinti mokinių motyvaciją mokytis matematikos per integruotą matematikos ir gamtos mokslų ugdymą bei gerinti matematikos mokymosi pasiekimus. Taip pat projekte skiriamas dėmesys verslumo ugdymui, kaip vienai iš daugelio matematikos ir gamtos mokslų integruoto ugdymo alternatyvų.
Eglė Brazaitytė, direktoriaus pavaduotoja