Šakių r. Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras, Pušyno g. 8, Lekėčiai, LT-71225, Šakių r. sav., el.paštas: rastine@lekeciai.sakiai.lm.lt,  tel. 8-668-77698

Patyčių dėžutė

Vienybėje - galybė! 

Pagalba mokiniams ir jų tėvams/ globėjams

Pagalbos vaikui specialistai teikia pagalbą mokiniams, konsultuoja mokinių tėvus/ globėjus.

  1. Specialioji pedagogė Raselė Dumskienė

el.p. rasele.dumskiene@gmail.com

Individualios konsultacijos ir metodinės pagalbos teikimas tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko ugdymo(- si) klausimais pirmadieniais, antradieniais ir ketvirtadieniais 15.00- 17.00 val.

  1. Bibliotekininkė Vilija Puodžiukaitienė

el.p. vpuodziukaitiene@gmail.com

Mokyklos bibliotekoje būna trečiadieniais 11.00- 14.00 val.

  1. Mokytojo padėjėja Gintarė Pocevičienė

     Tel. 868974432, messenger .

     Konsultuoja trečiadieniais 9.00- 18.00 val.

  1. Visuomenės sveikatos specialistė Kristina Damijonaitienė

el.p. kristina.puskunigyte@gmail.com

Trečiadieniais ir penktadieniais 8.00- 16.00 val. nuotoliniu būdu konsultuoja psichologinės sveikatos, fizinio aktyvumo klausimais. Teikia rekomendacijas tėvams: kaip sukurti saugią mokymosi aplinką, pataria darbo ir poilsio režimo klausimais.

  1. Logopedė Judita Pėžaitė

el.p. judita1991@gmail.com

Konsultuoja ketvirtadieniais ir penktadieniais 10.00- 14.00 val.

  1. Socialinė pedagogė Loreta Martynaitienė

el.p. maloreta1@gmail.com , tel.8 69871564

Konsultuoja trečiadieniais ir ketvirtadieniais 12.00- 16.00 val.

Visiems pagalbos vaikui specialistams galima rašyti e.laiškus, naudojantis mokyklos elektroniniu dienynu manodienynas.lt

Moksleivio atmintinė dėl pasikeitusių ugdymo sąlygų 2020 – 2021 m.m.

  1. Namuose matuokitės temperatūrą (mokykloje kūno temperatūra nematuojama), stebėkite savo sveikatą, nes į mokyklą draudžiama atvykti, jei pasireiškia karščiavimas (37,3 °C ir daugiau) ar ūmių viršutinių kvėpavimo takų ligų, kitų užkrečiamųjų ligų požymiai (pvz., sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.).
  2. Į mokyklą draudžiama atvykti asmenims, kuriems privaloma izoliacija.
  3. Atvykstantys mokykliniais autobusais moksleiviai turi sėdėti saugiu atstumu vienas nuo kito ir nuo vairuotojo, visiems privaloma dėvėti kaukes, išskyrus atvejus, kai to daryti negalima dėl sveikatos būklės.
  4. Vykstantieji maršrutiniu autobusu turi taip pat laikytis saugumo reikalavimų, dėvėti apsaugines kaukes.
  5. Mokykloje būtina laikytis asmens higienos taisyklių - dažnai ir taisyklingai plauti bei dezinfekuoti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.
  6. Vienos klasės mokiniams pamokos organizuojamos toje pačioje mokymo patalpoje – klasėje ( išskyrus informacines technologijas, fizinį ugdymą, technologijas, dorinį ugdymą, dailę, muziką, neformalųjį švietimą - būrelius).
  7. Mokinių viršutiniai drabužiai laikomi klasėse ant kabyklų. Fizinio ugdymo pamokoms merginos persirengia klasėje, vaikinai sporto salėje paruoštoje erdvėje.
  8. Pertraukų metu mokiniai būna tik savo klasėse arba lauke, apribojant kontaktus su kitų klasių mokiniais, išlaikant saugų bendravimo atstumą. Nesibūriuojama mokyklos koridoriuose.
  9. Skirtingoms klasėms priskiriami skirtingi įėjimai ir išėjimai į/iš mokyklos:
  • ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupės, pradinio ugdymo klasės – įėjimas iš aikštyno pusės.
  • 5 – 10 klasės – paradinis įėjimas.
  1. Naudojimasis tualetais:
  • Priešmokyklinio ugdymo, 1-4 klasės mokiniai naudojasi tik pirmo aukšto tualetais prie darželio.
  • 5 – 10 klasių merginos naudojasi tik tualetu antrame aukšte.
  • 5 – 10 klasių vaikinai naudojasi tik tualetais persirengimo kambariuose prie sporto salės.
  1. Valgymo pertraukos:
  • Po 3 pamokų mokyklos valgykloje valgo tik priešmokyklinio ugdymo, 1- 5 klasių mokiniai visada tik prie savo klasės pažymėtų stalų.
  • Po 4 pamokų mokyklos valgykloje valgo tik 6 – 10 klasių mokiniai visada tik prie savo klasės pažymėtų stalų.

PATVIRTINTA
Lekėčių mokyklos-daugiafunkcio centro
direktoriaus 2020 m. rugpjūčio 31 d.
įsakymu Nr. V1-48

UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMAS LEKĖČIŲ MOKYKLOJE-DAUGIAFUNKCIAME CENTRE
2020–2021 MOKSLO METAIS, ESANT EPIDEMIOLOGINEI SITUACIJAI

Ugdymo procesas Lekėčių mokykloje-daugiafunkciame centre organizuojamas atsižvelgiant į epidemiologinę situaciją ir Sveikatos apsaugos ministerijos patvirtintus reikalavimus. Mokykloje-daugiafunkciame centre maksimaliai laikomasi numatytų saugos priemonių, ribojami mokyklos bendruomenės kontaktai, laikomasi saugaus atstumo.

I. MOKYMOSI VIETA

1. 2020-2021 mokslo metais kiekvienai mokinių klasei paskirta konkreti klasė, kurioje vyksta pamokos. 1 kl. mokiniai mokosi 1 kl. kabinete, 2 -3 kl. mokiniai mokosi 2-3 kl. kabinete, 3 kl mokiniams ne jungtinės pamokos vyksta 2-3 kl. kabinete, 2 kl. mokiniams ne jungtinės pamokos vyksta skaitykloje, 4 kl. mokiniai mokosi 4 kl. kabinete, 5 kl. mokiniai mokosi 5 kl. kabinete, 6 kl. mokiniai mokosi 6 kl. kabinete, 7 kl. mokiniai mokosi 7 kl. kabinete, 8 kl. mokiniai mokosi 8 kl. kabinete, 7-8 kl. jungtinės pamokos vyksta 8 kl. kabinete, 9 kl. mokiniai mokosi 9 kl. kabinete, 10 kl. mokiniai mokosi 10 kl. kabinete. Mokiniai nevaikšto į kitus kabinetus, dalykų mokytojai ateina į klasės kabinetą.
2. Specializuotuose kabinetuose vyksta tik technologijų, informacinių technologijų ir fizinio ugdymo pamokos.
3. Mokiniai viršutinius drabužius kabina klasėse.

II.MOKINIŲ SRAUTŲ JUDĖJIMAS MOKYKLOJE

4. Mokykloje yra numatyti skirtingi įėjimai ir išėjimai skirtingų grupių ir klasių mokiniams: ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupių ugdytiniai ir 1-4 kl. mokiniai įeina pro įėjimą iš aikštyno pusės, 5-10 kl. mokiniai įeiną pro pagrindinį įėjimą.
5. Naudojimasis tualetais: Mišrios ugdymo grupės ir 1-4 kl. mokiniai naudojasi 1 aukšto tualetais. 5-10 kl. merginos naudojasi antro aukšto tualetais, 5-10 kl. vaikinai naudojasi persirengimo kambarių tualetais prie sporto salės.

III.UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMO YPATUMAI

6. Ugdymo programoms įgyvendinti skirta tiek pamokų, kiek numatyta pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendruosiuose planuose;
7. Pagal galimybes organizuojama po dvi to paties dalyko pamokas iš eilės;
8. Lauke organizuojamos įvairių dalykų pamokos, jeigu leidžia dalyko turinio ypatumai ir mokyklos aplinka, oro temperatūros sąlygos;
9. Mokiniams reikalingą švietimo ir mokymosi pagalbą teikia specialistai: socialinė pedagogė, specialioji pedagogė, mokytojo padėjėja, logopedė, bibliotekininkė.

IV.MOKINIŲ MAITINIMAS

10. Mokinių maitinimas organizuojamas mokyklos valgykloje. Skirtos atskiros erdvės skirtingų klasių mokiniams maitinti. Valgymo grafikas: 8.45 val. valgo mišri ikimokyklinio-priešmokyklinio ugdymo grupė, 9 val. valgo pirma ikimokyklinio ugdymo grupė, 9.15 val. valgo antra ikimokyklinio ugdymo grupė. 10.35 val. pietauja 1-4 kl. mokiniai, 11.45 val. pietauja 5-10 kl. mokiniai.
11. Mokyklos valgykloje kartu prie to paties stalo pietauja tik tos pačios klasės mokiniai. Tuo pat metu valgykloje valgo tų klasių mokiniai, kurie naudojasi bendra koridoriaus erdve;
12. Mokyklos valgykloje sudarytos saugios sąlygos pasinaudoti stalo įrankiais, kiekvienos klasės įrankiai sudėti į atskirus stalo įrankių laikiklius.
13. Maistas, atsineštas iš namų, valgomas klasėje laikantis higienos taisyklių arba mokyklos valgykloje, pietaujant tos klasės mokiniams;
14. Mokyklos valgykloje užtikrintos tinkamos sąlygos darbuotojų ir mokinių rankų higienai: praustuvėse tiekiamas šiltas ir šaltas vanduo, prie praustuvių patiekiama skysto muilo, vienkartinės priemonės rankoms nusišluostyti/džiovinti.

V.MOKINIŲ VEŽIOJIMAS

15. Mokiniai mokykliniame autobuse turi sėdėti saugiu atstumu vienas nuo kito ir vairuotojo;
16. Mokiniai, važiuojantys į/ar iš mokyklos mokykliniu autobusu, dėvi kaukes, išskyrus mokinius, kuriems dėl kaukės dėvėjimo gali pablogėti sveikata, arba kurie serga lėtinėmis ligomis, dėl kurių kaukės dėvėti neįmanoma;
17. Mokyklinio autobuso rankenos, kėdžių atlošai ir kiti dažniausiai liečiami paviršiai dezinfekuojami kas kartą prieš įlaipinant kitą vežamų mokinių grupę;
18. Mokiniai, važiuojantys į miestą maršrutiniu transportu, privalo laikytis bendrųjų saugos reikalavimų, taikomų keleiviams.

Antrasis projekto šalių susitikimas

    Antrasis projekto „Eco Schools Sustainable Tomorrow“ pasimatymas įvyko gegužės 27 d. virtualioje erdvėje. Apgailestaujame, kad „gyvai“ susitikti projekto dalyviams taip ir nepavyko, tačiau visi labai džiaugėmės, kad ir tokiu būdu turime galimybę bendrauti, diskutuoti, aptarti savo veiklas ir pristatyti nuveiktus darbus.

  Šio susitikimo tema buvo „Atliekų rūšiavimas mano šalyje“. Mūsų mokyklai atstovavo Austėja Stankevičiūtė, Lukrecija Burdulytė, Dovydas Kučiauskas, Eigirdas Zubka, Raimundas Petrauskas, Martynas Dailidė. Mokiniai paruošė skaidres ir vaizdo filmukus apie atliekų rūšiavimo ypatumus Lietuvoje, apie mūsų mokykloje esančias rūšiavimo dėžutes atliekoms ir baterijoms, apie antrinį atliekų panaudojimą (mūsų mokyklos mokiniai namuose sodino įvairius augalus ir sėklas į atliekų indelius), apie rūšiavimo kultūrą ir jos svarbą kiekvienoje pasaulio vietoje. Lukrecija papasakojo apie savo močiutę, kuri siuva „terbeles“ ir lovų užtiesalus iš nereikalingų medžiagų, o Austėja visus pradžiugino pasakodama apie savo auginamus paukščiukus zebrinius amadinus. Ir šį kartą mes išsiskyrėme savo lietuviškumu – užnugario fonuose švietė Lietuvos trispalvė.

  Kitų šalių pristatymai taip pat buvo įdomūs ir pateikė naudingos informacijos. Visi vieningai sutarėme, kad rūšiavimas yra pagrindinė veikla, kuria kiekvienas galime prisidėti prie švaresnės aplinkos ir ekologiškesnės ateities kūrimo.

Mokytoja Gintarė Pocevičienė

Pavasario darbai

  Kovo 20-ąją minima pasaulinė Žemės diena, o balandžio 22-ąją – tarptautinė motinos Žemės diena.  Šiomis dienomis raginama konkrečiais darbais prisidėti prie gamtinės aplinkos puoselėjimo ir saugojimo, parodyti savo meilę Žemei. Tą galime atlikti kiekvienas savo kieme, namų aplinkoje, darbo vietoje, mokyklos teritorijoje.  Rūpintis Žemės išsaugojimu privalome visi. Kiekvieną dieną.

  Erasmus+ projekto „Eco Schools Sustainable Tomorrows“ komanda kovo – balandžio mėnesiais vykdė gamtai palankias veiklas. Namuose mokiniai  į atliekoms skirtus indelius sėjo augalų sėklas, išdygus prižiūrėjo ir dabar dar augina, globoja. Tai „dvigubai“ naudinga veikla: panaudotos atliekos ir mokomasi rūpintis augalais. Mokyklos teritorijoje laikydamiesi karantino reikalavimų – saugaus atstumo -  projekto nariai sėjo vaistažolių ir kitų naudingų augalų sėklas. Užaugę čiobrelių, melisos, ramunėlių, rozmarinų, medetkų daigai bus pasodinti prie mokyklos esančiose naujai suformuotose lysvėse, kurios skirtos ekologinei edukacijai. Šalia lysvių buvo pasodintos kelios obelys, sutvarkyta žemė šalia jų. 

  Džiaugiamės aktyvia mokinių veikla, noru dovanoti  Žemei gražiausius savo darbus.

Mokytoja Gintarė Pocevičienė

Pirmasis projekto "Eco Schools Sustainable Tomorrow"  šalių susitikimas

   Pagaliau ilgai lauktas projekto šalių mokinių ir mokytojų susitikimas įvyko. Nors matėmės tik virtualiai, bet tai susitikimo džiaugsmo nesumažino. Kiekvienos valstybės mokiniai pristatė savo mokyklas, savo gyvenamas vietoves, kiekvienas pasakojo apie save ir savo mokytojus. Skaidrėse ir vaizdo įrašuose buvo rodomi gražūs šalių ir mokyklų vaizdai. Mūsų mokyklą pristatė 7 ir 8 klasių mokiniai: Eigirdas Zubka, Dovydas Kučiauskas, Ema Dulskaitė ir Martynas Dailidė.  Labai džiaugiamės puikiu jų pasirodymu - kalbėti reikėjo angliškai, tai buvo nemenkas išbandymas, bet mokiniai šauniai susitvarkė. Smagu, kad mes vieninteliai iš dalyvavusių šalių akcentavome tautiškumą – mūsų visų užnugario fonas buvo Lietuvos trispalvė. 

Atsisveikinome su viltimi, kad kitas susitikimas įvyks vienoje iš projekto šalių, kai galėsime gyvai apsikabinti ir bendrauti.

Mokytoja G.Pocevičienė

„ERasmus +“ projekto darbai 

  Po truputėlį dėliodami detales pagaliau baigėme kurti „Erasmus +“ projekto „Tvari eko mokykla rytoj“ („Eco Schools Sustainable Tomorrow“) stendą. Laikui bėgant jis keisis, bus papildomas naujomis nuotraukomis, informacija, plakatais.

  Mokiniai atliko pirmą svarbų projekto darbą – sprendė testus apie klimato kaitą. Mokslo metų pabaigoje jie atliks testą pakartotinai. Tikimės, kad jų suvokimas apie klimato kaitą per metus bus  prasiplėtęs, nes šiuo laikotarpiu jų laukia nemažai darbų, susijusių su gamtos apsauga, resursų tausojimu, klimato kaita, energijos taupymu ir biologinės įvairovės išsaugojimu.

                                                                                                                       Gintarė Pocevičienė

Apie mus rašo

  Žinia apie mūsų mokykloje vykdomus „Erasmus+“ projektus pasklido Šakių rajone. Laikraštyje „Valsčius“ (Nr.89 (406)) rašoma, kad Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras dalyvauja „Erasmus+“ programos „eTwinning“ platformos projektuose „Life is math around us“ (matematikos projektas) ir „Eco Schools Sustainable Tomorrow“ (klimato kaitai skirtas projektas). Šioje platformoje gali bendrauti, bendradarbiauti, kurti projektus, dalintis ir, trumpai tariant, jaustis bei būti įdomiausios besimokančios Europos bendruomenės dalimi ES mokyklų švietimo darbuotojai. Džiaugiamės būdami šios bendruomenės dalimi. 

                                                                                                                                            Gintarė Pocevičienė

Erasmus projekto "Eco Schools Sustainable Tomorrow" logotipas nugalėtojas

  Pagaliau turime Erasmus projekto "Eco Schools Sustainable Tomorrow" logotipą nugalėtoją. Tai Vokietijos mokinės Martje Johannsenn kurtas logotipas. Rinkimai nebuvo lengvi,nes kiekviena valstybė pateikė puikius, motyvuojančius logotipus. Mūsų mokykla šiam konkursui išrinko taip pat puikų logotipą. Pasidžiaukime kartu!

Logotipai projektui „Eco Schools Sustainable Tomorrow“

Lekėčių mokykloje-daugiafunkciame centre savaitę prieš atostogas įvairių klasių mokiniai kūrė logotipus projektui „Eco Schools Sustainable Tomorrow“. Tam buvo naudojamos įvairios programėlės.  Iš visų logotipų išrinksime tą, kuris bus tinkamiausias reprezentuoti projekto idėją. Kviečiu pasižiūrėti!

                                                                                                                                   Gintarė Pocevičienė

Erasmus+  projektas apie klimato kaitą

  Mūsų mokykla nuo rugsėjo 1-osios dalyvauja Erasmus+ projekte Eco Schools Sustainable Tomorrow (Tvari eko mokykla rytoj), kuris tęsis 2 metus. Projekto koordinatorius – Turkija. Projekte dar dalyvauja Vokietija, Kroatija, Ispanija, Italija.

 Tvarumo samprata pirmą kartą paminėta pasaulinėje aplinkos konferencijoje, vykusioje Stokholme 1972 m. Tvarumo samprata grindžiama idėja sumažinti aplinkos problemas, siekiant išsaugoti natūralią aplinką.. Tai įmanoma tada, kai žmonės atsakingai elgiasi ir galvoja apie ateities kartas. 

 Šiuo projektu siekiama pažvelgti į gamtą kaip į visumą, kad tvarumas taptų gyvenimo įgūdžiu.  Projekto veiklos bus vykdomos išsaugojant gamtos vientisumą, tausojant resursus, mažinant anglies dioksido pėdsaką. Mokinių veiklos bus nukreiptos į mokinių supažindinimą su klimato kaita ir jos neigiamais padariniais, energijos tausojimu ir biologinės įvairovės išsaugojimu.

Mokyklos informacija

Nuoroda

Reflectus baneris 500

1809l

KK projekto logo

Go to top