001Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras,

Pušyno g. 8, Lekėčiai, LT-71225, Šakių raj.

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, Juridinio asmens kodas 190821325

Tel. 866877698, el.p.rastine@lekeciai.sakiai.lm.lt


fb

Patyčių dėžutė

Virtualios pamokos Konstitucijos dienai paminėti

KONSTITUCIJOS DIENA Mokymosi proceso galimybėms išplėsti, spalio 27 dieną mokykloje organizuota nuotolinio mokymosi diena „Virtuali mokykla“, skirta Lietuvos Respublikos Konstitucijos dienai paminėti. Tai viena 2021-2022 m. m. projekto Kokybės krepšelis veiklų.


Lekėčių mokykla-daugiafunkcis centras dalyvauja projekte "„KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001.

 Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

Projekto tikslas:

 Pagerinti 5 - 8 klasių mokinių mokymosi pasiekimus ir asmeninę pažangą.

Projekto uždaviniai:

 Plėtoti mokinių savirealizacijos galimybes, kuriant mokymąsi skatinančią aplinką ir įvairinant edukacines erdves.

Stebėti mokinių asmeninę pažangą ir teikti mokymosi pagalbą, kad kiekvienas mokinys pagal savo galimybes patirtų mokymosi sėkmę.

 Lekėčių mokyklos - daugiafunkcio centro veiklos tobulinimosi planas 2020-2021 m.m-2021-2022 m.m

 Lekėčių mokyklos - daugiafunkcio centro kokybės krepšelio projekto veiklos tobulinimo plano,patvirtinto mokyklos direktoriaus 2020m. spalio d. įsakymu Nr. V1-64 patikslinimas Nr.1


 Projekto „Kokybės krepšelis“ darbo grupė:
2021-2022 m.m.
1. Lilija Liutvinienė, mokyklos direktorė;
2. Gintarė Pocevičienė geografijos vyr. mokytoja, direktoriaus pavaduotoja ugdymui;
3. Eglė Brazaitytė technologijų vyr.mokytoja;
4. Violeta Adomaitienė lietuvių kalbos mokytoja metodininkė;
5. Vilma Jonaitienė istorijos vyr.mokytoja;
6. Laima Petrauskienė biologijos vyr.mokytoja;
7. Vilija Puodžiukaitienė rusų kalbos mokytoja metodininkė.


 

Pasibaigė pirmieji  vykdomo projekto „Kokybės krepšelis“ metai

Pasibaigė pirmieji  mūsų mokykloje – daugiafunkciame centre vykdomo projekto „Kokybės krepšelis“, skirto mokinių pasiekimams gerinti, metai. 2021-2021 m. m. įgyvendintos veiklos, įsigyta įranga:

  1. Įkurta išmanioji klasė: įsigytas interaktyvus ekranas SMART MX, nešiojamas kompiuteris, mokyklinių baldų komplektas ir kitos priemonės;
  2. Organizuoti mokymai mokytojams: „Darbas su interaktyviomis mokymo priemonėmis“ - skaitmeninei kompetencijai tobulinti, 40 val. kvalifikacijos tobulinimosi programa „Reflektyvaus mokymo(si) principų įgyvendinimas klasėje“ - mokėjimo mokytis, komunikavimo duomenų analizavimo ir apdorojimo, mokymosi proceso diferencijavimo ir individualizavimo, planavimo kompetencijoms tobulinti;
  3. Įsigytas ir įdiegtas refleksijai ir įsivertinimui skirtas įrankis - Reflectus sistema (internetinė Reflectus platforma, mobilioji programėlė moksleiviams), naudojama ugdymo procese individualios moksleivio pažangos vertinimui;
  4. Organizuotos virtualios matematikos bei gamtos mokslų konsultacijos skirtingų gebėjimų mokiniams;
  5. Organizuotos nuotolinio mokymosi dienos „Virtuali mokykla“(„Vasario 16-oji“, „Velykos. Gamtos atbudimas“) – mokymosi galimybėms išplėsti, ugdyti mokinių savarankiškumą, kūrybiškumą.

2020-2021 m. m., organizuojant ugdymą nuotoliniu būdu, projekto veiklos taip pat buvo vykdomos nuotoliniu būdu, panaudojant virtualias mokymąsi skatinančias aplinkas. Mokiniai išmoko naudoti  naujas skaitmenines mokymosi priemones. Mokyklos apklausos duomenimis, 84,2 proc. mokinių teigia, kad geba naudotis informacinių technologijų teikiamomis galimybėmis.

Lyginant su 2019-2020 m.m., 5-8 klasių mokinių metiniai mokymosi pasiekimų rezultatai, taikant asmeninės pažangos stebėseną, pasikeitė: aukščiausiu lygiu besimokančių 15,6 proc. (9,3 proc.), pagrindiniu lygiu 25 proc. (25,6 proc.), patenkinamu lygiu 46,8 proc. (48,8 proc.), nepatenkinamu lygiu 12,5 proc. (16,3 proc.) mokinių. 

Individualių konsultacijų skyrimas darė įtaką individualiai mokymosi pažangai : 5-8 klasių matematikos pamokose 15,6 proc., biologijos 25 proc., fizikos 12,5 proc., chemijos 6,2 proc. mokinių. Mokyklos apklausos rodo, kad 84 proc. mokinių įsivertinimo įrankių naudojimas padėjo prisiimti daugiau atsakomybės už savo mokymąsi.

Mokyklos informacija

 

Edukaciniai užsiėmimai Kauno tvirtovės VII forto mokomojoje laboratorijoje

Spalio 22 dieną mūsų mokyklos 5-8 klasių mokiniai dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose Kauno tvirtovės VII forto mokomojoje laboratorijoje. Tai viena 2021-2022 m. m. iš mūsų mokykloje tęsiamo projekto „Kokybės krepšelis“ projektinių veiklų. 

Ketvirtasis „Reflectus ilgalaikės mokymosi  programos“ seminaras

 Balandžio 28 dieną Lekėčių mokykloje – DC vyko ketvirtasis (jau paskutinis) „Reflectus ilgalaikės mokymosi programos“ seminaras „Duomenimis grįstų pokyčių inicijavimas ir įgyvendinimas klasės ir mokyklos lygmenyje“. Seminarą vedė profesorius Remigijus Bubnys.

 Pirmoje seminaro dalyje kartu su lektoriumi gilinomės į mūsų sukauptas patirtis taikant reflektyvaus mokymo(si) principus bei aptarėme per šį laikotarpį iškilusias problemas. Išaiškėjo, kad aktualiausia problema – mokinių įsitraukimas ir motyvacija reflektuoti, taigi antroje seminaro dalyje ir vyko šio atvejo analizė bei aptarimas.

 Seminaras baigėsi SSGG analize, įsivertinimo užduoties aptarimu. Atsisveikindamas lektorius Remigijus Bubnys pasidžiaugė mūsų kolektyvo darna, aktyvumu, domėjimusi naujovėmis ir noru tobulėti. Dėkojame profesoriui už naudingą seminarą.

Seminarai baigėsi, tačiau pradėtas darbas bus tęsiamas toliau.

Mokyklos informacija

205x90

svarbu

KK projekto logo

Reflectus baneris 500

1809l

Go to top